ZWROTY

1. Każdy Klient ma prawo zwrotu produktów zakupionych w Sklepie www.eLorena.pl w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).

2. O chęci całkowitego lub częściowego zwrotu zamówienia należy niezwłocznie poinformować Sklep www.eLorena.pl pocztą elektroniczną na adres sklep@eLorena.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://eLorena.pl/kontakt.

3. Zwracane produkty należy odesłać na adres:

Lorena Łukasz Dzieliński
ul. Osiedle Mazurskie 45/22
11-700 Mrągowo
tel. 500 496 588

4. Do każdego zwrotu należy wypełnić i dołączyć podpisany formularz zwrotu (pobierz przykładowy formularz zwrotu) w wersji papierowej.

5. Zwracane produkty muszą być nowe, czyste, z metkami, nie noszące śladów użytkowania.

6. Towar przed wysyłką należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować.

7. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

8. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

9. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez Państwa podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie będzie to możliwe, zwrot płatności zostanie dokonany na podany przez Państwa numer konta bankowego w wypełnionym formularzu zwrotu.
 
10. Zwrot płatności zostanie wykonany w terminie do 14 dni licząc od dnia dostarczenia do nas produktów.

REKLAMACJE

1. Każdy Klient ma prawo do reklamacji produktów zakupionych w Sklepie www.eLorena.pl w przypadkach gdy:

- zakupiony produkt posiada wadę,

- dostarczony produkt nie jest zgodny z produktem zamówionym,

- wystąpią inne przypadki gwarantowane prawnie wynikające z naruszenia praw Klienta.

2. O chęci złożenia reklamacji zamówionych produktów należy poinformować Sklep www.eLorena.pl pocztą elektroniczną na adres sklep@eLorena.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://eLorena.pl/kontakt.

3. Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia z tytułu reklamacji należy odesłać na adres:

Lorena Łukasz Dzieliński
ul. Osiedle Mazurskie 45/22
11-700 Mrągowo
tel. 500 496 588

4. Do każdego zwrotu zamówienia z tytułu reklamacji należy wypełnić i dołączyć podpisany formularz reklamacji (pobierz formularz reklamacji) w wersji papierowej.

5. Zwracane produkty muszą być czyste.

6. Towar przed wysyłką należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować.

7. Koszty wysyłek reklamowanych produktów ponosi kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty wysyłek zostaną zwrócone Klientowi przez Sklep www.eLorena.pl

8. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

9. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia do nas produktów (z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym).

10. Sposoby realizacji reklamacji:

- nieodpłatna naprawa,

- wymiana towaru na nowy (w przypadku gdy naprawa nie jest możliwa),

- zwrot pieniędzy za reklamowany towar (w przypadku braku możliwości realizacji powyższych punktów) - zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: